close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לחדש את הבית בדרך הקלה

מערכת שורשיז ניסן, תשעו25/04/2016

רבות דובר על שיפוץ הבית והאילוצים שכרוכים בו עד כדי כך שצרכנים רבים כבר שכחו שאפשר גם אחרת...

תגיות:

ישראל היא אחת המדינות בהן השיפוץ מושפע מעונות השנה. מספיק להעיף מבט בטבלת הצריכה של אזרחי ישראל על מנת להבין שעכשיו – בחודשי האביב והקיץ, זה בדיוק הזמן לרענן את הבית. יחד עם זאת, שיפוץ הבית הוא מושג שרבים נרתעים ממנו ולא בכדי. התעסקות עם בעלי מקצוע מסוגים שונים, שבירת שגרת החיים בעקבות בית הרוס ועלויות שנדמה שאינן מסתיימות הם רק חלק מהגורמים שמרתיעים כל אדם רציונלי מכניסה למהלך נרחב של שיפוצים.

רבות דובר על שיפוץ הבית והאילוצים שכרוכים בו עד כדי כך שצרכנים רבים כבר שכחו שאפשר גם אחרת. בעלויות סבירות, התעסקות מינימלית עם בעלי מקצוע ותקציב שפוי, גם אתם יכולים לשפץ את ביתכם ללא היכר, וכל זאת בתוך פרק זמן קצר ביותר.

שיפוץ ביתכם בדרך הקלה

צביעת דירה

צביעת דירה היא אולי הדרך הקצרה, החסכונית והיעלה ביותר לחידוש הבית. יחד עם זאת, התוצאות שמתקבלות הן אולי בעלות ההשפעה החזותית הגדולה ביותר. בחירת צבעים נכונים וצביעה נכונה יכולים להיעשות כמעט על ידי כל אדם כפי שניתן לראות במדריך לצבעי המתחיל. יחד עם זאת, עליכם לתת את הדעת למספר גורמים:

  1. הכנת אזור העבודה – אנו ממליצים לפנות את השטח המיועד לצביעה מרהיטים וכל דבר אחר שיכול להינזק או להפריע במהלך העבודה. השתמשו בניילונים וקרטונים כדי להגן על הרצפה או הרהיטים שלא ניתן להוציא מהחדר. שימוש בסרט נייר דביק ועבה, יגן על שקעים ומסגרות אלומיניום של החלונות. הכנת החדר לצביעה אולי גוזלת זמן אך הכרכית לביצוע יעיל של העבודה ללא נזקים היקפיים.
  2. תיקוני קירות – ההחלטה האם לצבוע את הבית בעצמכם או לשכור צבעי, מורכבת בין היתר ממצב הקירות. זהו גורם שאין להתעלם ממנו מאחר ותוצאות העבודה תלויים באיכות הקירות ומצבם. הקדישו את הזמן לביצוע תיקונים איכותיים בקירות. הערכת מצב הקירות והמשאבים העומדים בפניכם הם אלה שיקבעו בדרך כלל האם לשכור צבעי או לצבוע את הבית בשיטת "עשה זאת בעצמך".
  3. בחירת צבעים – אל תרוצו לרכוש את הצבעים היקרים ביותר. צבעים רחיצים מסוג אקרילי של החברות המוכרות, איכותי ביותר ותוצאותיו יהיו איכותיות מאוד – לפחות ברמה דומה לצבעים היקרים והחדשים יותר שיצרניהם עמלים כל כך בשיווקם.
  4. שתי שכבות – נכון שלאחר צביעת הקיר בשכבה אחת התוצאות יראו מרשימות למדי. יחד עם זאת, צביעת הקיר בשכבה שנייה יקנה תוצאה יפה עוד יותר וחשוב מכך, יבטיח עמידות לשנים.
  5. תקרה – במקרים רבים, אנשים נוטים להתעלם מהתקרה. לדעתי זוהי החלטה שגויה וצביעת הבית בדרך כלל, לא תהיה מושלמת ללא צביעת התקרה. על החשיבות של צביעת תקרה תוכלו להבין רק לאחר שצבעתם אותה, לאור ההבדלים שיתקבלו.

עבודות גבס

עבודות גבס הן אולי מעבודות השיפוצים הנפוצות ביותר. כיום, כמעט ולא תמצאו בית בישראל שאין בו עבודת גבס מסוג כלשהו.

נכון הדבר שבדרך כלל לא תוכלו לבצע את העבודה בעצמכם מאחר והיא דורשת מיומנות מיוחדת שתצריך שכירת קבלן גבס. יחד עם זאת, חומרי גלם זולים, מהירות ביצוע ואפשרויות ללא גבולות מכניסים את עבודות הגבס לראש רשימת עבודות השיפוץ שאנו ממליצים לבצע בתקציב שפוי ובזמן קצר. התוצאות מיותר לציין ישנו את מראה ביתכם מקצה לקצה.

חידוש מטבח

הגיע הזמן להחליף מטבח? חכו. על האפשרויות שעומדות בפניכם בנוגע לחידוש מטבחים כבר שמעתם? במסגרת השירות שמוצע על ידי נגריות רבות, מחליפים את דלתות המטבח הישנות, בחדשות ומעוצבות ממגוון סוגי עץ שנתונים לבחירתכם ובהתאמה מושלמת לבית. מעבר לכך, במסגרת העבודה, מוחלפים כל המנגנונים הישנים במנגנונים מתקדמים כגון טריקה שקטה. כמו כן, כחלק מתהליך חידוש מטבח, תוכלו לבחור בהתקנה של מגוון פתרונות אחסון מתקדמים. בחירה בשיטת החידוש אורכת יום עד יומיים מאחר ורוב העבודה, פרט להתקנה, נערכת בנגרייה. יתרה מכך, העלויות נמוכות בשני שליש ויותר ביחס לרכישה של מטבח חדש.

פרקטים

הריצוף בבית ישן והגיע הזמן לחדשו? מה דעתכם על פרקטים? התקנה מהירה מאוד, עלויות מתקבלות על הדעת ומעל הכל מראה יוקרתי ותחושה נעימה, הפכו את הפרקטים ללהיט של העשור האחרון.

על מנת להתקין פרקטים כהלכה, חשוב מאוד לבחור בבעל מקצוע מיומן ולא חשוב פחות לבחור בפרקטים איכותיים. אין הדבר אומר שעליכם ללכת ולרכוש את הסוג היקר ביותר. פרקטים מתוצרת אירופאית בעלי תו תקן ובעלויות סבירות של עד 70 ₪ למטר, יענו על הצרכים בצורה שעולה על כל דמיון. מעבר למראה המסוגנן, הפרקטים ידועים כמבודדים טובים מאוד של רעש וטמפרטורה. נסו ללכת יחפים על רצפת פרקט בימי החורף ותבינו איזו החלטה נבונה עשיתם. מעבר לכך, שמירת הטמפרטורה בחלל הבית משתפרת במאות אחוזים – דבר שישתקף בחשבון החשמל התקופתי.

לסיכום, ישנן דרכים רבות לחדש את הבית ללא היכר מבלי להיכנס לבורות תקציביים ולחודשים של אי וודאות. בתוך ימים ספורים עד שבועות, גם אתם יכולים לשפץ את ביתכם ללא היכר ובזמן קצר. אנו ממליצים בחום לבחור בבעלי מקצוע מהימנים ולבצע בדיקה מקיפה באשר לטיב העבודה וחשוב לא פחות – טיב השירות שהם מעניקים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה